Rentoutus

Rentoutumalla autat itseäsi pysymään terveenä, motivoituneena ja työkykyisenä.

Rentoutumistaidon oppiminen on helppoa ja se on miellyttävä ja tehokas tapa ylläpitää omaa fyysistä ja henkistä jaksamista sekä työkykyä. Rentoutumalla säännöllisesti voit paremmin hallita erilaisia paineita. Opit esim. vaikuttamaan niska- ja hartiaseudun jännityksiin ja kireyksiin sekä hyvän olon vahvistamiseen koko kehossa.

Suggestiorentoutumisen menetelmää käyttävät esimerkiksi ammattiurheilijat ja näyttelijät henkisessä valmennuksessa. Oppiminen on helppoa. Säännöllinen harjoitus auttaa kehoasi ja mieltäsi rentoutumaan yhä helpommin ja nopeammin. Etukäteistaitoja tai kokemuksia ei tarvita – halu oppia ja avoin mieli riittävät.

Rentoutumisen fysiologisten hyötyjen lisäksi:

  •  luovuus ja innovatiivisuus paranee
  •  keskittymiskyky kasvaa
  • unenlaatu paranee ja nukahtaminen helpottuu
  • jaksamisen tunne kasvaa
  • stressinsietokyky paranee
  • henkisesti ja fyysisesti olo tuntuu paremmalta
  • itsevarmuus ja itseluottamus kasvavat
  • elämänilo lisääntyy ja minäkuva paranee
  • rentoutuneena on virkeämpi, sosiaalisempi ja nauttii elämästä enemmän

Lämpimästi tervetuloa!